Riktigt fina bilder! Lägger ut några till från träffen vilket verkar blivit en lyckad tillställning Alla som var där och fotade/filmade får gärna lägga ut här eller maila/länka så kan vi lägga in det.
Madmans Return..... Om man tror man kan Allt har man fel...
Vi spanar just på det att det blir en 2 dagars träff men inte i Dalarna denna gång utan mer söder ut och i havet.Denna gång Måste man anmäla sig för att få delta då det är svårt att styra upp nått annars.
Återkommer med mer info men den blir i Augusti om det blir spikat.
kul med lite bilder. hoppas på mer. tråkigt att jag filmade stranden med gopron när vi satt å käka så hade inge batteri kvar för å filma nåt viktigt :)
Nesam skrev:Tror att det finns några till på jetski in swedens facebook sida också,grymt kul med bra tagna bilder
Alltså jag har bra många bilder jag skulle kunna lägga upp. Men dem är så stora. Tar galet lång tid att lägga upp. Är det någon som vill ha kan jag väl skicka en CD skiva :D
Oviss,var meningen att den skulle blitt av förra veckan men då det har vart hektiskt och det kräver lite planering.
Det är Inte uteslutet med 1 träff till i år, annars är ju alla välkomna att ha "spontan träff" när man bara åker,kräver ingen/mindre planering och det är aldrig fel
Skulle vara kul att samla ett rejält gäng och dra in till Stockholm och köra. Vet ett bra ställe att lägga i. Sen kan man ju ordna sovplats utanför Sthlm. Typ där jag bor någonstans.
Vart man än anordnar träffen så blir det ju lugnt att åka för en del. Så jag tycker att om det ska bli något seriöst så ska det vara 2 dagars körning. Och att folket kan sova på hyffsat samma ställe. Så man kan grilla och grejja på kvällen och snacka skit. =)
starta en tråd någon och "spika" några datum som kunde funka?
jag ser ju även som rudan att det just blir 2dagars körning så man blir lite trött efter en helg!
jag och mr.osterman pratade ju förut om att dra ihop ett gäng då han hade idyllisk åkning där uppe och för er som läste hans dagstur så vet att det finns lite åk yta? men ser hur det är med vågor/båtar är ju en annan sak ,
jag vill gärna ha ett par båtar och hoppa efter och det finns ju om man kör efter rudans förslag, dvs att lägga ner i stockholms innerstad , vid skanstulls bron då det går rätt häftiga små vaxholmsbåtar där och jag kan även bistrå med båt för häftiga bilder :)