Fler bilder från ROC Race of Champion

Jetski filmer och bilder

Fler bilder från ROC Race of Champion

Inläggav Nesam » 28 augusti 2011, 15:11

Fler blandade bilder från lördagens tävling se och begrunda.
Nämnas kan att ja tyvärr missade/hann med att fota när Håkan skulle göra sitt
"free style" trick på "rescue maskinen" men de gick troligtvis inte som tänkt då han själv fick hjälp
att få maskinen på rätt köl,dessa bilder blev med iaf.
SAM_0018.JPG
SAM_0021.JPG
SAM_0022.JPG
SAM_0041.JPG
SAM_0049.JPG
SAM_0052.JPG
SAM_0056.JPG
SAM_0060.JPG
SAM_0069.JPG
SAM_0070.JPG
SAM_0071.JPG
SAM_0072.JPG
SAM_0100.JPG
Madmans Return.....
Om man tror man kan Allt har man fel...

Kör:Superjet Riva edit -99
Xl 700
Användarvisningsbild
Nesam
Jetski in Sweden VIP
 
Inlägg: 1639
Blev medlem: 2 april 2009, 12:29
Ort: Björbo

Re: Fler bilder från ROC Race of Champion

Inläggav sladden » 28 augusti 2011, 17:56

Kul med lite bilder.

Nu får man ju ångest att man inte va där och tittade :/
sladden
 
Inlägg: 31
Blev medlem: 12 juli 2011, 21:01

Re: Fler bilder från ROC Race of Champion

Inläggav Nesam » 30 augusti 2011, 17:37

Dessa bilder har skickats hit till forumet,fotograf vet jag ej
men njut av några fler.

DSC_0008.JPG
Eric Jacobsson och Jimmy Götvall, Hjo i väntan på start


DSC_0241.JPG
Giganternas kamp, Världsmästaren Pontus Andersson i kamp med Marcus Engvall


DSC_0052.JPG
Eric Jacobsson laddar med sin 94 års Vintage-maskin


DSC_0484.JPG

DSC_0469.JPG
Eric Jacobsson i full attack med sin SM-maskin
Madmans Return.....
Om man tror man kan Allt har man fel...

Kör:Superjet Riva edit -99
Xl 700
Användarvisningsbild
Nesam
Jetski in Sweden VIP
 
Inlägg: 1639
Blev medlem: 2 april 2009, 12:29
Ort: Björbo

Re: Fler bilder från ROC Race of Champion

Inläggav Nesam » 30 augusti 2011, 17:58

Också dom sista bilderna från mig för denna gång...
SAM_0013.JPG
SAM_0020.JPG
SAM_0056.JPG
SAM_0065.JPG
SAM_0068.JPG
SAM_0075.JPG
SAM_0086.JPG
SAM_0087.JPG
SAM_0088.JPG
SAM_0097.JPG
SAM_0109.JPG
SAM_0113.JPG
Madmans Return.....
Om man tror man kan Allt har man fel...

Kör:Superjet Riva edit -99
Xl 700
Användarvisningsbild
Nesam
Jetski in Sweden VIP
 
Inlägg: 1639
Blev medlem: 2 april 2009, 12:29
Ort: Björbo

Re: Fler bilder från ROC Race of Champion

Inläggav Gränna » 30 augusti 2011, 20:12

Bra bilder Nesam! Du glömde att komma till Bussen på en Pilsner!
Gränna
 
Inlägg: 10
Blev medlem: 12 augusti 2011, 16:12

Re: Fler bilder från ROC Race of Champion

Inläggav Nesam » 1 september 2011, 20:13

Gränna skrev:Bra bilder Nesam! Du glömde att komma till Bussen på en Pilsner!

Ja var ganska krasslig så ja skulle köra hem på em så
det var lika bra att inte bli frestad men nästa gång
kikar jag förbi givetvis 8-)
Hoppas ni hade en trevlig dag/kväll iaf ;)
Madmans Return.....
Om man tror man kan Allt har man fel...

Kör:Superjet Riva edit -99
Xl 700
Användarvisningsbild
Nesam
Jetski in Sweden VIP
 
Inlägg: 1639
Blev medlem: 2 april 2009, 12:29
Ort: Björbo


Återgå till Bilder & Filmer

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster