jag skulle sälja min kropp för att få den där båten och dom där vattenskotrarna. det är kimi räikkönen båt och stå maskiner. man verkar tjäna lite peninga på köra formel 1.
båda maskinerna är trinity skrov. i kolfiber. josh lustics gamla.
Ja eller hur tjäna rätt bra för att ratta omkring en bil Jag skulle typ kunna skippa båten bara jag fick i alla fall en av trinity maskinerna Hur går det för dig med din maskin då?
men med den där feta så får man ju hollywood bejbsen med.
jo du thompa det går bra som fan. plockat ner hela och förstärkt lite här och där. fick ihop den i helgen och startade igår. nu måste jag bara byta impeller. refoama och fixa footholds.