Fan va nice

Det som inte är direkt jetski relaterat eller
om du inte kan hitta någon kategori som passar

Fan va nice

Inläggav Professorn » 24 juli 2011, 23:25

ok kar nu varit i thailand i 2 veckor, lyckades tillslut med att få tag på en "Jetski",... fick uthyrarna att ordna med det och det lyckades tillslut.

de fixade fram 2 st SXR800 helt otrimmade men iaf ostrypta så de gick ju som de skulle. vattenskotrarna de hade var segare än sniglar så det var ju lite skoj att dra ut med en sxr och blåsa skiten ur seadoos rxp maskiner.

efter att uthyrarna och då bland andra jag varit ute med sxr:arna så vart det ju ett jävla uppsving på uthyrningen med stå maskiner och det var ju lite komiskt.
uthyrarna hade kopplat ur dödmans grepp så de som ramla och inte höll i maskin de fick ju börja simma långtur ibland. =)

men iallafall.

28 grader i vattnet, 30-35 i luften gjorde iallafall min dag betydligt bättre. =)
ett stort tack till uthyrarna som la lite energi i att fixa så att iallafall en glad svensk fick några fina stunder på havet.
Professorn
Jetski in Sweden VIP
 
Inlägg: 162
Blev medlem: 26 april 2009, 13:18
Ort: Rättvik

Re: Fan va nice

Inläggav Penken » 25 juli 2011, 00:36

fan va kul.
du var inte i pittaya eller vad det heter. i östra delen?

nån kille där som gjuter egna freestyle skrov. pmade honom om att jag hade planer att fara till thailand. då fick jag hans nummer så sa han att det bara va och ringa om jag ville åka. sjukt najs. dock for jag till bali istället :( men men
Penken
Jetski in Sweden VIP
 
Inlägg: 285
Blev medlem: 2 maj 2009, 14:29
Ort: Umeå

Re: Fan va nice

Inläggav mr.zimpa » 26 juli 2011, 10:39

Så jävla nice. När jag var i thailand för 5år sedan så lyckades jag hitta på ett gäng som hyrde ut en yamaha fx1. Det var så jävla fint att åka jetski där så när jag var i thailand sist tittade jag efter jetski men såg tyvärr ingen :-| Blev verkligen lite avundsjuk nu ;)
Yamaha Superjet -01
mr.zimpa
 
Inlägg: 52
Blev medlem: 29 juli 2010, 11:57
Ort: Borlänge/Bäsna

Re: Fan va nice

Inläggav Professorn » 30 juli 2011, 07:44

Jag var just i Pattaya. Kan verkligen rekomenderas, utelivet där var då som klippt och skuret för mig. =)
Såg själv en halft nergången fx1 till salu i pattaya, skulle åka och kika på den lite senare men då var den såld. drygt 3000 gick den för. =(
Professorn
Jetski in Sweden VIP
 
Inlägg: 162
Blev medlem: 26 april 2009, 13:18
Ort: Rättvik

Re: Fan va nice

Inläggav Nesam » 30 juli 2011, 21:15

Professor Bruno när kommer du hem till Dalarna då?
Skulle ta och kolla upp om vi ska åka till Orust
i slutet av veckan.

Hade gött iaf
Madmans Return.....
Om man tror man kan Allt har man fel...

Kör:Superjet Riva edit -99
Xl 700
Användarvisningsbild
Nesam
Jetski in Sweden VIP
 
Inlägg: 1630
Blev medlem: 2 april 2009, 12:29
Ort: Björbo

Re: Fan va nice

Inläggav Professorn » 31 juli 2011, 12:41

Nesam skrev:Professor Bruno när kommer du hem till Dalarna då?
Skulle ta och kolla upp om vi ska åka till Orust
i slutet av veckan.

Hade gött iaf


haha still professor vito.

Har kommit hem. har du fått igång maskinen? vi var ut i fredags direkt när jag kom hem och körde lite i siljan. lite skillnad på 28 grader i vattnet och 18. brrrrr
Jag e på till orust =) vore ju skitskoj. =)
Professorn
Jetski in Sweden VIP
 
Inlägg: 162
Blev medlem: 26 april 2009, 13:18
Ort: Rättvik


Återgå till Off topic

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster