http://www.youtube.com/watch?v=LrGe0fUDBsM

Uploaded with ImageShack.us

JIIG skrev:Faan va nice kul att du hörde av dig![]()
Lät som att den tacktade lite
Riktigt nice kamera
Penken skrev:JIIG skrev:Faan va nice kul att du hörde av dig![]()
Lät som att den tacktade lite
Riktigt nice kamera
jag gjorde ju det. men du är ju så feg när det är kallt. "jag har ju ingen torrdräckt buhu"![]()
vadå tacktade? det är ju en fyrtaktare? sitter ju en rxp motor i den. host. nästa gång får du ju följa med och testa så du kan utöva lite förgasar magi på maskin.
det är ju nästan sommar här. isen är ju nästan borta :D
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster