NJa startmotorn dog (har nog vart på G ett tag) och när jag vattenfyllde den,motor rummet samt vevhus och cylindrar
så blir det lite mycke pyssel iom att man bör få bort vattnet och det går då bara genom att riva
(du vet väll hur det är

)
Hur går det med motorn för dig då har den kommit än?