Kör med Oneill reactor tror ja den heter,funkade över förväntan och inga större bekymmer alls.
På fötter o skalle använder vi skor som paddlare använder samt deras mindre fina men
sköna mössa,ett måste
Även handskar kommer där ifrån,lite tjocka tycker ja
men fyller sin funktion väl....ser inga större problem i att åka nu faktiskt
förutom isflaken då
Kolla här på deras sida,bra grejer som är prövade och till relativt bra priser tycker jag
http://www.kajaktiv.se/