Ja lägger up lite bilder från dagen.
Då jag var räka åkte jag sittmaskin men "mockis" körde stå räser
Kan tillägga att polisen fanns på plats då det som det stod i tidningen
"inrikta sig på vattenskotrar/jetskis och sjöfylla" hoppas dom
bättre med det sist nämnda för "oss" brydde dom sig inte om ett dugg.
Men någon som tydligen provocerat dom (jvligt onödigt) på vattenskoter
satte dom efter med en 35 hästars styrpulpet

och körde in
i stenar *smock*

då blev det att byta enligt säker källa en mycket
demolerad propeller
Som onödigt "vetande" var FJRC hade rejs vid banan,vågorna Brutala

efter båtarna och någon/ra
brände över 1000 liter bensin den dagen,kostar med stora båtar
Japp håll till godo...