Vad kan detta bero på? Dåligt lim kanske? Hade precis lagat den då limmningen släppt,
Jag tänkte "så mycket tryck kan det väl ändå inte bli i den?" nån som vet vart man köper en ny eller eftermarknads box? Helst igår !!!
Kawa sx750 från 92
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst