Hyra privat

Officiella tävlingar,mässor,nya lagar o regler ect

Hyra privat

Inläggav Christian » 11 juli 2010, 12:57

Hej,

jag har länge varit sugen på att prova på jetski men vet att jag inte har tid att hålla på med det så mycket att jag kan motivera ett köp. Tänkte därför höra om det finns intresse hos någon att hyra ut sin egen. Jag tänker i banorna att ni som har jetski har säkert också ett jobb och pysslar med annat. så misstänker att dom blir stående en hel del. Min tanke är då att om någon som bor någorlunda nära mig vet med sig att den inte kommer använda sin någon dag så kan den lika gärna tjäna en hacka på att hyra ut den.

Jag är ansvarlig, ostraffad och mogen. Vid hyrtillfället upprättar jag gärna hyreskontrakt om det önskas och jag kommer också kunna legitimera mig och om det behövs så kan jag väl lämna något värdefullt i pant. Vet inte riktigt vad det skulle vara då mina guldtackor är för tunga att lyfta med sig men vi kommer nog på något =)

Nämnas bör kanske att jag inte vet något om jetski men har båtvana och är normalt funtad så risken att farkosten tar stryk är obefintlig och om det omöjliga skulle inträffa så ersätter jag självklart med råge. En kort introduktion och lite tips från coachen kan dock vara på sin plats.

Jag bor i Halland men är inte främmande att ta mig till både Västra Götaland och Skåne.


Om detta låter som en god idé så maila mig eller skicka ett meddelande.


MVH Christian
Christian
 
Inlägg: 3
Blev medlem: 11 juli 2010, 10:45

Återgå till Nyheter,Tävlingar och Events

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster